En heldag i örebro satt inte helt fel

Idag såg det målning ut, så jag Martina och Cicci satte oss i bilen och begav oss till Örebro istället för Djäkens.
Mötte upp både Frida och Mela vid marieberg. Sen vare bara att börja shoppa.
För mig blev det två klänningar en skjorta ett par skor och strumpor. Älskar den ena klänningen

Den där fast gul, köpte ju en likadan fast svart i maj som jag kunde ha på studentkryssningen. I LOVE IT!
Ska ha den klänningen på löööördag tänkte jag.

Den andra klänning har bara en axel grejj? Den kostade 49 kr på MQ, vilket kap. Dock var den lite lång så den ska nog få sys om lite. Sen skortan är blåvit randig från H&M, super skööön. Skorna hittade jag på Stadium, var dock riktigt sugen på flera andra skor jag hittade under dagen. Efter nästa lön blir det Converse!
Vi käkade på Pacos, käkade pasta chicken bombay, det var riktigt gott.
Var även in på Elgiganten och hälsade på Alex och Niclas, vill också jobba där. Har jag kommit på nu.

Nej om jag skulle ta och chilla lite innan jag ringer till Martoina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0