Fick sluta tidigare idag.

Jobbet gick rätt så segt idag. Blev en massa slavgöra, tur att jag har folk att prata med iaf.
Men precis när jag satt på mig min snygga overall och står med högtryckstvätten så kommer Målle och säger att vi får sluta halv 2 idag, inga fel med det. Tror mest det var för att alla andra hade gått hem och tagit sin semester, så nu blir det folktomt på bruket och på måndag börjar Sebbi bebbi och Fanny också jobba.

Kom hem och tänkte hoppa rakt in i duschen, men efter jag kollat alla bloggar så somnade jag på soffan och drömde konstiga drömmar. Nu har jag precis skickat iväg ett mail till min gamla mentor Biggan, usch vad jag saknar henne. Var ju tvungen att berätta att jag inte kom in i Göteborg eftersom det var hon som puschade mig till att ens söka.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag är redo att bege mig till ställdalen sen när syskonen Bornström ringer. Vi ska först till ica och handla godsaker sen hem och då ska Elin färga mitt hår och sen ska vi spela spel. Kommer lite mer folk också. Får se om jag kanske ska ta med mig kameran så det blir lite bloggar i den här tomma bloggen.

Ha en kul fredagskväll allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de är bra långa 9 månader.. =) Men ja tycker de har gått fort iaf.. Tyckte inte alls de i början men efter månad 4 så har de bara gått i en rasande fart.

Hur de känns nu.. ojoj de är så mycket blandade känslor, de är ju helt spännande och kul att vi ska bli 3 men ändå nervöst osv för de är ju första.. =) Men ja längtar bara efter att den lilla kommer ut. Vill börja den delen av mitt liv nu som mamma.. ;)



KRAM

2009-07-10 @ 17:57:11
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej precis, några mils avstånd räcker :) jag skulle inte vilja hamna hur långt bort som helst jag heller. hihi. Jag ska läsa till röntgensjuksköterska! :b

2009-07-10 @ 17:57:29
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0