Gårdagen var lyckad

Blev en massa godsaker i ställdalen igår, pizza, choklad, dricka, och chips.
När vi hade käkat upp våra pizzor kom Tjoffen upp och han och bornis satte sig och spela Fifa medans Elin började slinga mitt hår, första gången vi tog ut blekningen hade hon tydligen blivit jätte rädd, för slingorna var oranga, jag får ju skylla mig själv eftersom de röda sitter där nere någonstans. Men vi satte i en till blekning och dom blev guldiga, jag gillar det jätte mycket och ska tvinga henne att göra fler om någon vecka. Eller tvinga och tvinga, jag betalar henne såklart.

När håret var klar så hade Jeje Kim Jessica och Emil dykt upp, så det var bara att dra igång med spelandet. Körde först de där som jag inte vet vad det heter, sen körde vi Alias. Som jag och bornis brukar vara kung på, men det gick visst inte så bra igår. Ja fast dom andra fuska ju såklart.

När Elin skulle köra hem mig så fick Jessi och Emil åka med som sällskap till henne på vägen hem. Men jag åkte inte hem, eller bara för en liten stund för att kissa och hämta jackan sen fick snälla Elin köra mig till gärdet där det var fest hos Stoffe, var en kul kväll där också. Gick väl hem runt 2 tror jag.

Idag ringde Bornis och väckte mig vid 11, vi skulle ju på rally. Missa typ alla först åk men såg andra och tredje. Alltid lika kul att kolla när bilar kör galet och ligger på tak och har sig.

Såklart glömde jag kameran igår, men jeje skulle lägga upp bilder på fejjan, så snor en bild på mitt hår där sen någon dag. Är riktigt riktigt nöjd som sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det borde du vara, för det blev riktigt fint =)

2009-07-11 @ 17:10:57
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0