Grattis på födelsedagen

Var nyss upp till graven med pappa, ville egentligen dit själv. Men jag orkade inte köra bil idag, har sovit från lite över 2 till fem, var hur pigg som helst när jag vaknade vid kvart i tre. Men jag valde att sova vidare.
Köpte iaf en jättefin bucket, de var tre lime färgade roser och en rosa jätte fin blomma och lite krimskrams, en en orange fjäril på det. Blev jätte fint har kort på telefonen men hittar inte sladden just nu.

Jobbet idag var lite små segt i början, men dagen for iväg. Som vanligt hade vi fredags fika, idag var de Elin som hade tagit med sig en jordgubbspaj. Huuuur gott som helst. Dock så kom dom från tvåan ner och då visade det sig att vi blev bjudna på tårta hos mek, usch och fy vad mätt jag blev! Det var inte okej, haha!
Fick sluta vid halv två idag, Awesome. Men bara för att Oscar skulle med ett tåg så Molle tyckte att alla skulle sluta tidigare.

Nej nu ska jag läsa ut boken så jag kan fortsätta på nya ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0