haft en riktigt seg dag, imorgon blir KANON!

Vaknade av att bornis ringde och väckte mig imorse. Vi hade ärenden att uträtta. Dock var det inte kul att röra på huvet och märka att jag hade en dunkande huvudvärk.
Han fick titta på när jag blev lite piggare och åt frukost.

När han hade åkt hem chillade jag och läste i någon timme, sen ringde jag Martina och så gick vi ut, satt ute en stund sen satt vi hemma vid mig. Vi bestämde oss för att kolla på film, men åkte till titti istället. Satt och snackade med henne och camilla. Blev en del skratt, och sen drog jag martina och camilla ner till stallet där Camulla har sin häst, guuuuu så go hennes häst var. Var hur mysigt som helst att vara bland massa hästar och hundar. Dit ska jag åka snart igen, de kan jag lova er!

Har varit hemma ett tag, är lite smålycklig över att det går att andas inomhus, termometern står på 28 inne, men jag lovar. de är typ 24-25 hur skönt som helst. Har legat och läst massa ur min bok, jag har fastnat. Det har äntligen börjat hända en massa MASSA grejjer i den. Nu sitter jag och kollar på filmen "Rock star", har nog aldrig sett hela den förut. Men den verkar asbra så ska kolla klart på den.

OCH IMORGON SKA JAG TRÄFFA MIKAELA. Fy fan va underbart. Ska åka till Nora hur tidigt som helst och vara med henne heeeela dagen. Och sen på kvällen ska vi dricka. Hon kom hem mycket tidigare än hon skulle från London, och de är jag glad över, för min skull. Var jäkligt glad för hennes skull att hon och Jimmy vågade sig iväg. Men ska bli jäkligt kul att träffa henne. Och veta vart man har henne, kändes så skumt när hon var så långt bort. När man knappt vågade ringa till henne. UNDERBART säger jag bara!!!

Mikaela och jag

Tommie och Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0