hatar mitt liv

Nej okej, det gör jag inte. Men jag hatar mina telefoner.
hade ju min lilla silvriga sony ericsson, som jag glömde på tåget (som dock kom tillbaka efter 3 månader).
Men när den hade kommit tillbaka hade jag redan hunnit köpa en ny, en svart sony ericsson vad nu den hette. Wnågonting. Den var ut och in tre gånger på lagning, men tillslut gick de inte längre, då vart de en till sony ericsson efter den, den höll och var superbra, tills jag spillde ett glas vatten över den. TYPISKT!

Då fick de bli en ny, igen. Och ännu en gång en sony ericsson, var riktigt nöjd över min nya tonkis som jag älskade så mycket. Men den började nästan med en gång, stängde av sig och började leva igen, några gånger i veckan sådär. Efter kanske 7 månader började skärmen strula, sen la den av helt. Ska jag lämna in den på lagning eller köpa en ny? Jag fattar ingenting. Vill inte gå mobillös i tre månader för att den "kanske" inte går att laga.

Justja, jag har även en sony ericsson fest telefon, den är också trasig. Fick den av en kompis.
Innan dessa telefoner använde jag inte sony ericsson.

Fan fan fan, hatar telefoner!


Mina telefon dom senaste 3 åren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0