Humöret har blivit lite bättre

Humöret går uppått, men de är på tanken att jag ska få bränna flera tusen kr imorn och för att jag ska dricka imorn, och inte i kopparberg utan i lindesberg.
Ska lämna in min telefon idag, hoppas på det bästa. Att det kan lagas eller att jag får någon slags garanti på den, det är bara att hoppas på att Niklas eller Alexander jobbar imorgon så jag kan få lite extra hjälp av dom om de strular.
Ska även hämta min telefon i lägenheten, den som är bara lite cepig, går inte att gå bakåt när man gått in på något och går inte att sudda i sms, då skickas smset iväg, haha!

Jaja, nu ska jag kanske ta och duscha? har inte gjort det än. Och jag orkar inte gå ut idag, ville hyra film men ingen vill titta med mig.


Telefonen jag lånat tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0