I wish I could dance like michael jackson

Idag var en riktigt seg dag på jobbet, fy fy! Det tycker jag inte om, så nu känns det som det är Tisdag, haha!
Och det tokigaste hände på jobbet idag, ni kanske vet att det är sjusovardagen idag? Ja va nu det är, jag tyckte iaf att det lät bra och tog för givet att man ska sova mycket idag. Så idag när vi höll på högtryckstvätten la jag mig ner på plåten blundade och somnade, vaknade dock väldigt snabbt igen, men superskönt att sova 5 minuter. Orkade mycket mer då, men det får inte bli någon vana. Tänk om någon hittar mig sovandes uppe vid maskinen, hur skulle det se ut? haha

Jag tror även att min katt är påväg att bli en liten kändis, berättade för en kompis som känner ägaren till min favoritkrog Satin att min katt heter just de, Satin. Idag smsade han och bad om att få en bild på lilla tin. Inte mig emot haha! Tokigt!

Nu blev det lite konstigt, skulle leta reda på en bild på satin på bilddagboken, men hittade en hel del, fortsätter jag kolla kommer det gå utför (:



och såklart så strular det efter två bilder, nu kanske får se mer sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0