jag flagar och luktar rök


En bild på mig som full, ska ligga längst ner i inlägget men orkar inte


Ja, jag flagar. Vad händer? det var tråkigt iaf, såklart är det ryggen. Som alltid!

Låg på djäkens idag med Märta och några till. Var gött att ligga i solen istället för att tänka på att jobbet börjar på måndag. Usch! Allt som hör till sommaren föresvinner i fyra veckor. sena sommarkvällar och tidiga mornar på playan.
Kommer gå upp vid 5 (iaf dom första 3 dagarna,sen kommer jag ändra det till halv sex och stressa istället.)
sluta vid tre och vara helt slut. Förhoppningsvis kommer jag ha askul eftersom jag ska jobba med Bornis, och efter första veckan kommer jag ha fikaraster med Sebbi bebbi. Mina två favvis pojkar, plus tjoffen såklart.


Efter Djäkens blev det ansans, god mat och bra sällskap. GJorde massa planer för kvällen. Det blev djäkens men massa kvinnor pizza turkar och linde folk. Var trevligt som fan, varmt vid brasan, tills vi skulle åka hem, och jag trampade i lera med mina nya vita skor. Det är inte många som vet, men när jag köper nya skor är dom de bästa jag har, ¨specielltt vita, som mina nya är. Så Förlåt martina om jag var sur! Var absolut inte meningen, men skorna är rena. Nu när jag kom hem blev de Varmaste vattnet och en skrubb. DOM BLEV VITA IGEN, tror jag. HOPPAS JAG! haha jo men såklart dom blev .

Nej, om jag kanske ska sluta blogga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0