Jag vill ha nya skor

Min plan med att gå upp 05.30 var inge lyckad, hörde inte ens klockan imorse. och fick stressa tusan när jag gick upp 05.35. Göra frukost att ta med klä på mig hitta alla grejjer osv. Skulle ju vara vid Tom 05.50, haha det gick bra iaf.
Jobbet var trökt idag, men det funkade.

Haha dock, när det var dags att käka så var jag ju tvungen att ha ketchup. Hade kollat i kylskåpet där vi käkar så att det fanns, men tyvärr så satt de någon vid en dator där så vågade inte sno ketchup. Så då var jag tvungen att dra upp till pappa och alla andra kontorsjobbare. Går upp för första trappan men sen får jag för mig att springa i den sista trappan, haha hoppsan. Slår till matlådan så en korvbit och massa makaroner far rakt ut på trappan. Tar upp korven och springer skrattandes upp till pappa. Får hjälp att ta bort de, men var en hel del männskor som hann se det tyvärr.

Undra vad jag ska hitta på nu? är riktigt trött men de är inge bra att sova nu, skulle vilja åka upp till bokhandeln och köpa nya böcker, är sjukt trött på att läsa twilight böckerna nu, sparar den tredje till någon annan gång istället.

Förresten så är jag med och tävlar om ett par skor på Stina-Lees blogg. Nämnde väl den bloggen för ett tag sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0