kenny starfighter

Jobbet gick väl sådär segt idag, dagarna är så himla långa. Men har haft en ganska lugn och skön dag iaf. 2 timmar med högtvätt och massa huvudvärk.
Strömavbrott idag igen så blev en del poker uppe på tvåan med dom andra, alltid lika roligt!
Och så fick jag Molle - som är typ våran chef under sommaren- att skratta hur mycket som helst idag, jag råkade spruta bort ett lock i en tank, ska inte förklara med för då blire bara komplicerat. Men när jag ringde och sa de så sa jag "Jag råkade spruta bort ett hål" hon skratta hur mycket som helst och fortsatte skratta när hon skulle laga de och när jag gick iväg hade hon berättat för jeje vad jag hade sagt, haha!

När jag kom hem idag, orkade jag verkligen inte hålla mig vaken, jag somna och sov till halv fem. Då var det bara att ta sig i kragen (satt kvar vid datorn i 30 minuter) och ta en dusch, skulle möta Oscar vid ica 20 i sex. När jag väl var påväg dit så kör daniel förbi, blev lite grinig för att han inte plocka upp mig, men de gjorde däremot lucy som kom bakom på sin moppe, hatar dock att åka moped. Men hade lite bråttom till ica, och lucy kör ju som en galning. Hon är helt crajsi.
Kom dit hittade oscar vid brödet sen hittade vi kim och jeje där inne också.
Vi köpte oss lite gott och sen gick vi hem till Kim, spelade spel innan Bornis Elin och Fanny kom. Då kollade vi på kenny starfighter, var helt okej. Skratta en massa. "Jätte gärna" hahaha.

När filmen var slut satt vi och snacka en dryg timme. Hade hur kul som helst och vi skratta oss till tårar.

Nu är det dags för sängen, vill läsa ut min bok så jag kan börja på nästa nu, men orkar bara med 10-20 sidor varje kväll så hinner ju inte så långt.


Gammal bild från kopparbergsmarken 07
Nördis, jag och Bornis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0