Noradagarna var hur kul som helst

Kom till Nora vid ett igår, hade köpt med en Orchidé till Mikaela Jimmy och Veronica (Mickililis mamma). Det var en välkommen hem till Mikaela och Jimmy och en grattis i efterskott till Veronica.

Vi började dagen med att gå på stan, först till backom där vi köpte varsina sol glasögon. Hur snygga som helst. Sen gick vi mest bara runt lite, tillslut köpte vi med mat hem och käkade på verandan, när vi satte oss och hade käkat i 5 minuter började det ösregna. Satt där ute och fikade sen och sådär, hade det mysigt.

Sen gjorde vi oss iordning och pratade en massa, och vid åtta kom Tommie han flickvän Emelie och hans kompisar Ludde och Frans. Satt ute på verandan och hade hur kul som helst sen kom Marcus förbi också. Tillslut vart de lite för kallt så vi satte oss inne. Vid halv tolv drog vi oss iväg mot stan. Gick först in på Hotellet, träffade massa JB männskor och Nora folk. Men sen gick jag och Mikaela iväg mot området istället. Gick in i öltältet och träffade lite kopparbergare och andra roliga männskor. Sen var det dags för The poodles, haha! Dom var rätt bra live, men synd att man inte kunde någon låt. Trodde jag kunde en av låtarna, men nehe!

Fritte och Bornis kom och hämta mig vid två. Den där kvällen måste upprepas väldigt snart, hur kul som helst.
Bästa kvällen på väldigt länge!

Imorn börjar jag jobba, lite småsegt. Men Lucinda kommer hem imorn så de är asbra.


Kvällens outfit. ÄLSKAR KLÄNNINGEN!

Veronica och Mikaela - båda skulle döda mig om dom såg den här bilden

Mikaela och Tommie :D

Frans Marcus och Mikaela

Jimmy och Emelie

Bästa Mikaela

The poodles

Kommentarer
Postat av: cissilalia

super svensk å super söt outfit du hade=D

2009-07-06 @ 16:07:11
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0