Oj vilken slappar dag

Vaknade vid tio idag efter att ha sovit en skön natts sömn. Igår spenderade jag min dag i ställdalen hos sykonen bornström igen, kim och jeje var även där.
Tog med min dator för dom andra lanade. Så spelade jag fifa med Tjoffen också, men jag var inte så bra.
När Elin kom hem gjorde hon kladdkaka, och de började nästan brinna i ugnen. Sen skulle hon göra popcorn, men dom började glöda/brinna i micron så hon gav upp.
Så kollade vi på sommarkrysset också, vi löste alla grejjer. inte precis svårt.Så spelade ju Johan Palm och det betydde ju att lilla Mats var med på tv. Tycker alltid de är lika roligt att se någon man känner på tv.

Och idag så bestämde jag mig för att städa rummet, har lite planer på vad som ska bort och såvidare. Men fick huvudvärk så la mig i sängen istället. Dumt gjort av mig. Vaknade igen vid halv tre fortfarande trött men pallrade mig upp för jag kände lukten av lasagne. Gjorde iordning salladen till maten och när vi hade ätit upp åkte vi iväg till brorsan. Satt där i några timmar och pratade och så fick jag se mina bilder från min student. Ska åka dit och sno dem nu i veckan tror jag.

När jag kom hem satte jag mig bara i framsätet och åkte ner till Gabrielle, var där en stund och sen åkte jag till Sis. Gosade lite med Ida och Heckan sen åkte jag vidare till Martina, var där några minuter sen åkte vi till Cicci. Satt där en stund sen åkte vi och hämta Camilla och åkte upp till klot, var där en jätte kort stund och nu ligger jag i sängen, nyduschad och "redo" för en ny arbetsvecka. SUCK, orkar inte jobba. Så kommer jag säkert glömma hämta Fanny. Därför skriver jag upp de på handen, ska inte missa det! Fy, förresten så är fanny min första riktiga bästis, vi slutade dock umgås när vi var runt 10-11 när jag flyttade till det här huset.

Gonatt!

En bild från förfesten hemma hos mig den 3 juni!

Kommentarer
Postat av: cissilalia

vart bor du?

2009-07-13 @ 19:57:09
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0