Remembering Michael Jackson...

Jag somnade på soffan idag ändå, haha. Som vanligt när jag väcks av telefon när jag sover middag så får jag konstiga tankar i huvet. Idag vet jag inte riktigt vad det vart, drömde att någon ringde och skulle höra om vi hade något i kylskåpet. Så innan jag svarade i telefon så stapplade jag upp och kollade i kylskåpet. Konstigt nog så skulle pappa höra om jag ville ha något speciellt från ica.

När jag hade vaknat och pappa hade kommit hem drog jag ner till Sis på en fika. En snabb fika idag, skulle nämligen upp till Lucy efter det. Hon har ju varit borta i två veckor. När jag kom dit kom vi på att vi ville ha godis, så ringde Daniel och tyckte vi skulle umgås. Så vi åkte och köpte godis sen gick vi upp till Henrik och Daniel. Satt där en stund, sen åkte dom på träning, då feta jag och Lucy ut oss på soffan käkade sallad som vi fick av hennes mor och låg där och kollade på tv en timme.

Slår på tvn när jag kommer hem, varför? Det är minnesstund för Michael Jackson, kan knappt förstå att han är borta än. Herregud, det är så konstigt. Ja, får se hur länge jag tittar på det här. Sov ju faktiskt drygt en timme idag på eftermiddagen, så är inte så jätte trött. Men den tröttheten visar sig imorgon.
(förresten så hämtade vi ut regnkläder idag, jag och Borne tog overaller. haha skrik oranga. SNYGGT)


King of pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0