slutkörd hela tiden

jag är supertrött heeela tiden, det är asjobbigt. Och tillråga på allt så fick jag huvvevärk i dag på jobbet och den har smygit sig kvar hela kvällen.
När jag kom hem idag la jag mig på soffan, helt slut! Sov såklart litegrann, sen åkte jag ner till sis. Hade turen på min sida så bror var där samtidigt.
Blev även en snabbis till gabrielle också innan innebandy möte, kunde tyvärr inte träna pågrund av huvvevärken, men på torsdag då jävlar!

När det var klart tog jag mig i kragen och åkte ner till gärdet och tittade hur de blir i alex olgas och lilla izabellas nya lägenhet. Kommer bli superbra.

Men usch nu måste jag springa upp och slänga mig i sängen, klockan kommer bli mycket snart. Men jag fastnade i någon töntig film på tv, typiskt!

Kommentarer
Postat av: cissilalia

du får t en LINNDAG å bara vara ^^ ta ett bad göra inpackningar å bara ha de bra. vila ut ordentligt med god mat å "spa" å sjyssta filmer eller nå som du gillar. när jag hade badkar så hade jag "spa"tisdagar och jag mådde mycket bättre fysiskt och psykiskt ^^

2009-07-29 @ 10:38:56
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0