tårta gånger två

Usch, frös hela natten. Låg där med mitt tomma lakan, orkade inte ta på mig täcket.

Hämtade tom vid tio i som vanligt, sen blev det jobb. Högtryckstvätten idag, eller heter den så? Jaja, det var inte så jätte kul, men någongång efter elva så kom jag igång. Sen blev jag såklart trött igen efter lunchen, kan ju inte äta och sen inte blir trött liksom. Vi fick tårta idag också, Tack så mycket! Och så fick vi förfrågan om vi ville jobba en vecka extra, inga fel inga fel.

När jag kom hem från jobbet kollade jag mailen på en gång, men ne! Inge mail från studera.nu. GE MIG SVAR!
Sen duschade jag och så kom pappa hem, åkte upp till ica och bokhandeln. Köpte en blomma till Britta som fyller år idag, sen köpte jag mig en bok. Hoppas den är bra nu då, dom hade typ bara tråkiga böcker där. Måste nog ta mig till någon större bokhandel snart.
Sen åkte vi upp till herrhagen, träffade släkt jag inte hade en aning om fanns. Var ju lite smått pinsamt men intressant. För några år sen, så var mamma sugen på att gifta sig, pappa var såklart också sugen. Dom skulle då ha tagit namnet Adler, som är min pappas farmors födelsenamn. De hade jag velat heta faktiskt. Linn Adler, hur tufft som helst.
Fick även veta att pappas farmor var tvilling, intressant jag har alltså tvilllingar i släkten, gött då kanske jag kan få två på en gång.

Nu ska jag chilla, kolla om det går någon bra film på tv kanske.
(sslog just på min favorit kanal E! och ser att dom kör reprisen från Michaels minnesstund och jag missade den igen? Fan!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha svar! tror dock det kommer nästa vecka .. :)

2009-07-08 @ 22:40:35
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0