Universitet ny lägenhet och så vidare

Det gick bra på jobbet idag, dock gick det inte att göra så mycket för de springer runt mekaniker och inhyrda snubbar överallt.

Skönt var det iaf att komma hem, jag sov. Med flit idag faktiskt. Var faktiskt helt slut, men sov inte alls länge eller gjorde jag? Lina ringde iaf och gjorde mig vaken så jag slapp ligga och slö sova. För några veckor sen pratade hon och jag om att vi skulle flytta ihop om vi båda kom in i örebro. Och det ser ut att bli just så till hösten, eller ja till hösten? Nästa månad! Hoppas bara att vi hittar något, tänkte snacka med Cicci hennes kompis skulle läga upp någon lägenhet har jag för mig? Kollat lite på blocket idag, finns inte så jätte mycket. Får väl lägga ut en annons om att vi vill ha.

När jag pratat klart med Lina åkte jag och pappsen ner till Sis och sen till ica. Jag lagade maten idag, köttfärssås och spaghetti. När jag hade ätit lite av de drog jag ut på en promenad, blev en timmes slö promenad med mig själv min telefon och i andra änden Frida. Var skönt att gå lite, för försöka göra det till en vana!

Nu ska jag hoppa in i duschen och en lägga mig i sängen och läsa. Nya boken är helt okej, just nu har jag hjärnstopp och kan inte komma på vad den heter.


Kommentarer
Postat av: E

Jättefin blogg :)

2009-07-15 @ 21:31:58
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0