utslagen försvinner eller blir torrare?

Kan inte riktigt säga om mina utslag blir fler eller om dom blir torrare.
Om jag inte har sagt de så har jag fått utslag i ansiktet, vet inte om de är samma som för några år sedan. När jag fick värmeutslag, eller om det är något på jobbet jag är allergisk mot? Bindemedel kanske?
Iaf, ska snart duscha sen tvätta ansiktet med Latacyd Lactacyl? vad heter de? och sen med något jag köpte på apoteket här om dagen, blir det inte bättre drar jag till vårdcentralen snarast. Kliar hur mycket som helst.

Var himla segt idag på jobbet, även fast vi gjorde något rätt så roligt. Kom hem från jobbet, och jag sov INTE idag. Hur duktig är inte jag?
Sen kom Sis och flickorna över, så åkte vi till ica och sen till bruuuurshan. Satt ute hos brorsan och fikade och snackade. Sen kommer Melvin springande och säger att saga har ramlat och slagit sig, så vi springer iväg bort på gatan. Så ligger hon där ner mot marken och rör sig inte, usch va hemskt det var. Tre barn stog runtom och såg livrädda ut. Men så rörde sagan på sig och visade sin hand med lite blond samt knäna. De gick bra även om det kom några tårar.

Nu kom jag nyss hem för en stund sen, ska väl ta mig en dusch om ett tag och sen sova, dock känns det som de är för fint sommarväder för att sova tidigt. Men annars orkar jag aldrig upp imorn. Oscar kommer redan kvart i sex.


Saga i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0