En av dom bästa jag vet flyttar till London

Idag vaknade jag vid nio gjorde mig iordning och chillade lite sen åkte jag iväg till örebro vid tiotiden. Städade lite smått i lägenheten gjorde det redo för Fritte att flytta in i den. sen åkte jag till Frida och sa hej också, det var trevligt att träffa henne en sväng. Sen bar det av till Nora så jag fick träffa Mikaela innan hon åker iväg till London. Vi åkte först och hämtade Evelina, sen iväg och käka.
Innan jag åkte hem hann vi in och köpa blommor till Mikaelas arbetsplats och så köpte jag även en present till Lucy, hon slutar ju nian nu på fredag, då tar även Martina Gabriella och Maria studenten. ska bli kul att kolla när dem springer ut.

Nej, nu blir det snart Beverly Hills 90210 kanske sova middag också (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0