Glad midsommar, men var är det superfina vädret?

Nu är midsommar här, gud vad tiden går snabbt. Kommer snart börja skolan igen. Usch det vill jag inte tänka på idag.

Igår var gick jag upp till Cicci på kvällen, hon jag och martina gick ut och plockade blommor, ska göra kransar idag.Kommer bli så fint så.

Pappa ringde och väckte mig idag, suck! jag som iaf ville sova till nio, men åtte får väl duga det också. Klev upp käkade frukost, duschade och sen åkte jag ner till min syster och mös med ida och saga. Nu sitter jag här och snart ska jag väl ta och börja med maten, tänkte att den ska vara klar till ett halv två när pappa kommer hem. Det blir det vanliga till midsommar, sill färskpotatis lax och såntdärnt. Mums mums!

Är riktigt taggad på kvällen, lite ledsen är jag dock att jag inte har kvar alla mina nummer på telefon. Eftersom den "nya" gick sönder häromdagen så använder jag min gamla. jag vill ha mina nummer tillbaka, tur att dom flesta har hört av sig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0