Har haft världens bästa helg i solen

Helgen har varit hur bra som helst, som sagt sådrack jagi fredags och låg ute i solen heeeeela lördagen och sen drack vi på lördagen och åkte till Löa parken. Var rätt najs, men ingen skjuts hem, så jag Märta och melinarna stog ute till typ halv 3 - 3 tills taxin kom. Sen var det bara hem och sova.

söndagen spenderades lite på min gård och sen drog jag och märta ut till hennes pappa vid mårtenstorp, låg och solade på luftmadrasser och rodde i en liten båt och badade en massa, en åkte vi hem till mig grillade och var en stund med grannarna och en var vi ute hela dagen igen.Cicci och Malin och alla andra kom över så satt vi och snacka och solade och badade, sen färgade jag håret utomhus sen satt vi ute till typ 10 eller nått.

Min lilla sötnos Lucy kom även hem igår och hon kom förbi och satt med ute vid vattnet.

Som sagt, har haft världens bästa helg, nu sitter jag hos malin och vi ska GÅ till skolan. Tänker inte missa mer än nödvändigt av solen. Längtar tills på fredag och sen har jag sommarlov och jag ska bara steka ute på gården :D kommer bli den bästa sommaren på länge !

Kommentarer
Postat av: lucindae

åååh, jag har en suprise till världens bästa linn! :DD <3

2009-06-02 @ 20:07:10
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0