hööööj, 3 dagar kvar va? eller ska man säga 2?

Åh, han är tillbaka. Var lite jobbigt att vara utan varandra en vecka, men har inte saknat honom så jätte mycket. Men alltid skönt att ha min dator tillbaka!

Gårdagen helt okej, dock har mitt andra hem blivit  sålt, var ju där vi skulle ha förfest på studentkvällen. Så det sög ju, men vi har redan två andra alternativ. Antingen en pizzeria som stänger för oss eller hemma hos en i paralellklassen. Får se hur det blir, men det är inte lång tid kvar nu, inte lång tid kvar alls.

Igår var jag iaf på upp på pitchers med Michelle och hennes söta mamma, glömde dock mitt leg så jag fick dricka vatten. Följde med hem till dem senare, älskar deras lägenhet.
Idag har jag bara lyssnat på redovisningar blivit bjuden på korv i skolan. Sagt hejdå till lärarna, dom fick en fruktkorg av våran klass som Michelle satt ihop, gud vad den var fin. När vi var klara på media gick jag över till it huset och kollade på it battle. Jag och Tess fick ragga folk till pilkastningen, men tillslut vann JB hela grejjen i år igen. Kanske inte hände lika mycket roliga saker som förra året när vi elda upp en itg t.shirt och det blev slagsmål men iaf haha!

Var ut till Marieberg med Fritjof efter det och köpte bling bling till studenten och troser, hitta ingen kofta tyvärr. Sen har jag även fixat en platta med Hannas Peach Melda, GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0