Hoppsan, blev en till lång dag.

Gick upp sju imorse, duschade gjorde mig iordning och åkte iväg till kyrkan. Länge sen man var där och tittade.
Lucinda var iaf jätte jätte fin, när allt var klart i kyrkan åkte vi iväg hem till henne. Smörgåstårta och massa skratt innan jag fick stressa vidare upp till Cicci, väntade en stund på Lotta sen bar det av mot linde, kom dit i bra tid och klämde oss fram längst fram, fick en massa bra bilder tror jag.
Gick runt lite och sa hej till studenterna innan min kamera dog och det var dags för oss att kolla när dom åkte flak.

Blev lite 37.an och sen bar det av hemått. Sitter här och tar det lite lungt, ska snart iväg till Ställdalen för att gratta kusinen min, sen blir det fan utgång idag alltså. På med studentmössan igen och gå in gratis.

Bilder kommer imorgon eller på söndag.

Kommentarer
Postat av: lucindae

sen när heter jag lucinda?! Lucy här va? (: och tusen tack för allt plinn, jag började typ böla när jag läste ditt kort! <3

2009-06-12 @ 17:07:02
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0