hungrig som ett as

Behövde aldrig hämta pojkarna igår, så skjutsade hem Daniel och sen blev det hem och sova.

Vaknade vid tio idag, väckte Herkules och släppte ut honom, käkade frukost och sen la vi oss på gräsmattan en liten stund bara.
Väntade på Sagan i tusen år eftersom hon skulle med ut till djäkens, men hon kom aldrig. Skulle ju vara tråkigt att åka själv men jag hade turen på min sida så Henrik och Daniel ringde och undrade om jag skulle ut, sen hade Martina och Cicci kommit hem från peace och ville med dom också.
Hur skönt som helst idag, de var varmt men inte för varmt och de var skönt i vattnet, kan dock få bli lite varmare i vattnet.

Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Potatis gratängen ska in i ugnen och köttet ska på grillen.

Måste komma ihåg att ladda min kamera och ta med den ut till sjön någon dag, måste ju testa använda den under vatten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

joina mig till sjön imorgon? :)

2009-06-28 @ 20:55:43
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0