Hur ofta träffar man Björn på statoil i hällefors?

Idag när jag vaknade gjorde jag mig iordning och sen åkte jag ner till Sis, lekte lite med ungarna och sådär. Runt tolv åkte jag och Saga mot Djäkens, skulle bara in en snabbis på banken. Vart en halvtimme där iaf, skulle skriva på lite papper och sådär om polisanmälan jag gjort, alltså när mitt kort blev stulet och någon använde det.

Sen bar det äntligen ut mot Djäkens. Saga var hur taggad som helst på att bada.
Så vi böt om och sen fick hon gå ut, hon träffade direkt två killar från dagis som hon började prata med, jag satt på bryggan med Jansson och snacka litegrann innan jag gick upp och satte mig på handduken och spelade lite kort för mig själv. Efter ett tag kom Gunilla ut med Liv och Freja, så satt och pratade med henne i sanden och tittade när flickorna badade. Vid tre var det dags för mig och saga att dra oss iväg hem, men först en glass till sötnosen. Plockade upp Martina innan jag skjutsade hem saga.

Sen var det snabba bud, hem och byta om och sen hem till Martina sen upp till hennes pappio och låna bilen och bege oss iväg mot Karlskoga. Det är så att igår vid 21.33 (eller 32) vart Martina och Gabriella Fastrar. Lilla Izabella (Izzie, Iza) var huuuuuur söt som helst, vem vill inte ha en sån liten goding liksom? Man såg verkligen på Alex och Olga hur stolta, glada och allt vad de kan heta var. Så himla mysigt. Man blev ju lite små sugen, såklart! Bara 4-6 år kvar nu, tihi.
Ja, och när vi stannade och tankade lite i Hällefors är Björn där, har inte träffat han sen jag var på stopet i december, vilket jäkla sammanträffande, men alltid lika roligt att träffa Björna.

Efter besöket begav vi oss iväg till mcdonalds, där va de en hel del folk. Sjukt många typ 10 åringar som gick runt och var värsta gangshta!

Nu sitter jag här och funderar på att sova tidigt idag, blev tydligen lite bränd idag, tokigt! jag som inte trodde solen tog någonting, men ack så fel jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0