Jaha, vart tog alla vägen?

Idag när jag vaknade duschade jag och sen gjorde mit iordning satt inne till halv 10 sen gick jag ut, låg ute i en och en halv timme innan jag drog iväg till Sis och hämta saga så hon fick bada lite idag också. Satt där ute i en och en halv timme lite drygt sen åkte jag hem med henne sen till Tandläkarn. Missade inte tiden idag iaf.

När jag åkte från tandläkarn tänkte jag att jag kunde ju hitta på något med någon. Kanske kan ringa Vera, nej justja  hon är på peace and love. Johanna, ne justja hon också. Cicci och Martina också. Jahopp, Titti också va? Camilla? jag tror alla är där. Alla utom Lucinda, hon är någon annanstans!

Imorn ska iaf jag och saga hämta melvin på dagis och åka ut till djäkens och ligga där hela dagen, superskönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0