jobb och en fika på fagers, och idioter

Igår fick jag hämta brorsan och compani vid tolv, usch va sent det blev. Dom var ju iaf fulla och glada, kul för dom. Mindre kul idag kan jag tänka mig, gubbarna lär ju må rätt dåligt idag.

Blev tidig dag idag också, dock hade jag svårt att komma upp. Hämtade Bornis och vi satte igång på en gång, tog ingen rast eller så idag, hade inte så mycket kvar och vi ville bli klara. Tog sin lilla tid men var klara lite efter 10, då åkte vi iväg till kopparberg och tog en fika på fagers. jag åt macka och drack apelsin juice och Bornis käka bakelse och drack kaffe latte. När vi precis hade satt oss och tittade ut började det regna, då hade vi en jäkla tur. Hade inte varit kul att jobba i regnet.

När vi skulle åka från parkeringen så står jag brevid en bil som har ställt sig snett, och andra bilen bravid har ställt sig halvt ute på vägen och så nära mig det bara gick kändes det som, den där idioten fick onda ögat, det kan jag lova! Och det är inte bara hon som är dum i huvet i den här jävla byn, folk kan ju inte köra bil för fem öre. Kan ju vara bra om dom lär sig blinka för det första, sen nej usch. Blir oxtokig när jag tänker på det här, alla i kopparberg borde få ta om sina körkort. Skulle slippa en hel del idioter, det kan jag lova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0