king of pop - död

Igår på kvällen så träffade jag Filip, var sjukt länge sen vi umgicks. Jag skjutsade upp honom så han fick handla, så såg vi kräftor och då var det ju kört. Så vi köpte hem kräftor åkte hem till han och satt och snacka, tillslut hade kräftorna tinat någorlunda i de ljumna vattnet. Så vi satte på en film "My bloody Valentine" tror jag den hette. Och för ovanlighetens skull var det inte en bfilm. När jag kom hem och kollade fb såg jag att Michael Jackson hade dött, det är ju sjukt? Var det såhär det var när Elvis dog, eller var de ännu större? Det måste ju ha varit större.

Nej nuska jag väl börja göra lite mackor och sådär, hämta saga och sen melvin. Sen blir det djäkens. Synd att jag känner mig tjockast i världen idag, kommer inte bli kul att ligga på stranden. Men efter klockan två någongång skulle iaf Sabina och Emma komma, slipper jag vara heeeelt själv.

Kommentarer
Postat av: Sabina

yes, vi dyker upp då! : )

2009-06-26 @ 10:51:05
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: CissiLalia

du kan ju inte jämföra ELVIS THE KING med någon som pillar på små pojkar!! :P fy skäms kvinna

2009-06-26 @ 15:06:18
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0