Midsommar, men vad ska jag ha på mig?

Har fått lite småttpanik, jag har inget att ha på mig imorgon. Jag har för lite kläder sommarkläder. Kommer väl ändåså vara kallt imorn, men skulle ju vara kul att ha en fin klänning ändå. Måste ta mig iväg till ett h&m snart, har presentkort på 200 kr där. Måste ha något, måste måste! Får jag lönen från igår idag och nästa måndag på torsdag kanske jag kan ta mig iväg redan på fredag? hoppas! Har ju faktiskt skatte pengarna kvar också.

Idag har jag träffat Veronica, vi har chillat. Eller, jag kollade på sex and the city som jag totalt fastnat för sen jag började kolla på det, lite smått efter. Medans jag glodde tv bakade hon bullar, men rykten säger att dom vart svarta. Jag missade tyvärr de eftersom jag åkte hem till min bror, han kom inte ihåg så mycket från gårdagen, och han åkte hem vid elva från jobbet hörde även att dom andra gubbarna mått dåligt dom med.

Lyssnar på skönaste låten nu. Promoe - Dekadansen, tack Philip för att du spelade den för mig för några veckor sen, kommer bli min sommarplåga helt klart!

Hoppas på en kul kväll imorgon, men det tror jag absolut det blir. Alkohol och trevliga människor sitter aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blir det imorgon? : )

2009-06-18 @ 22:40:15
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Anonym

oookej (:

Jag ska äta med Emma och släkten vid deras stuga, sen vet jag inte riktigt. Tror det var tal om Löa till kvällen i alla fall ..

2009-06-19 @ 10:39:25
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0