när ska jag bli brun?

Jag hatar att jag inte har en brun ton i mitt skinn, jag blir inte brun som andra. Mitt bruna är mer som, ja vad ska man säga? rödgulbrun? något liknande i alla fall.

Haft en skön dag idag också, som alla andra dagar med fint väder. Det blev först Mårtenstorp, götta sig i solen där ett tag med Martina och Thor. Efter ett tag drog vi iväg till djäkens och låg där istället. Badade gjorde jag också, även fast mina utslag kommer krypande. så inge mer bad den här veckan. Låg bara där tills typ tre idag.
Kom hem käkade kollade tv somnade kollade tv duschade och sen blev det en kvällspromenad med Kajsa och Sacho. När vi hade gått klart, och pratat en massa om den stora nyheten här i byn - LokaJanne, mannen med tusen liv har dött - aa iaf när vi var klara gick jag upp till Cicci en sväng, satt där 5 minuter kanske och sen gick jag och Martina ut, skulle gå åt varsitt håll men vi gick hem till henne hämtade bilen och åkte ut till djäkens och träffade Titti en sväng. Nu när hon gick med mig en bit hem på vägen träffade vi Robin Sundberg, galen männska som är ute och går helt själv så jag tvingade han att gå med mig, han skulle ju ändåså gå en sväng.

Nu hör jag hur min katt nyser, flera gånger dessutom. Lilla Satine kraken, hon får ju inte bli sjuker.

Ska sova och läsa min bok som är otroligt bra, kanske snart kan läsa ut den och börja på den tredje?

LÄNGTAR GRYMT MYCKET TILL HELGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0