Skönare dag får man leta efter

Är jätte stolt över lilla Melvin och lilla Saga som var så duktiga och lyssnade på allt jag sa till dem att göra idag ute vid djäkens.
Sagas kompis Selma var med där ute så vi fyra gick och letade grålera och åt mackor och sådär. Sen när jag ville sätta mig och snacka lite skit med Lina och Emely fick dom leka själva, som tur var hjälpte selmas stora syster till och letade grålera. vid halv 1 kom sis och hämta sagan, sen efter en stund kom Annsofi ut med pasta sallad till mig melvin och henne. Vi käkade sen åkte melvin hem han också. Men jag stannade kvar. Var kvar till ungefär halv 5, hur skönt som helst. Blev till och med ett dopp för mig och Lina mot slutet av dagen.

Nu har jag såklart lyckats bli röd som en kräfta på ryggen, men inte där fram. Så blir väl steka framsida imorn hemma vid sis. Men så svårt att göra när man vill läsa. Ska vara hundvakt imorn så jag och herkules ska vara ute heeela dagen, gå på promenader och steka.

Nu ska jag snart upp till pizzan och kolla fotboll med Sabina och Emma, Sverige kommer ju såklart att vinna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nä det gjorde dom inte :(

2009-06-26 @ 22:09:56
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0