Snart dags att dra igång igen

Japp, snart bär det av till Cicci för en till kväll och skojigheter. Undra vad som står på listan idag. Alkohol står iaf med.
Lite sugen är jag på att dra upp till Gabbie och compani uppe i mårtenstorp. Skjutsade upp Martina dit för ett tag sen, och gud så mysigt det är. Vill verkligen bo sådär när jag blir stor, ute i skogen men ändå inte långt till närmsta by/stad. Där ska jag och min super stora familj bo och skaffa ett eget torp med massa släkt och vänner, kommer bli hur bra som helst.

Nu orkar jag inte skriva mer, tänkte lyssna på dekadansen och chilla lite innan jag drar mig upp till Cicci. Men några bilder hinner jag allt lägga upp.


Vart kanske lite stökigt när vi gjorde kransarna

Fritjof, alltid på topp (:

Malin och jag, min krans vart ganska stor. haha

Cicci med sin fina krans (:

Hamnade visst bakom en bamsekram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0