Student 09

Oj oj oj, trodde jag skulle hinna skriva tidigare, men det gjorde jag visst inte!
Fredagen var kanon, allt förutom vädret. kan berätta lite i korta drag hur det såg ut.
Champagnefrukosten var vid halv 7, så vi kom dit någorlunda i tid. Minglade och väntade på smörgåstårta. Vi skålade och lite annat. hade det trevligt helt enkelt, vid 9 åkte vi iväg på flaket med högsta volym med kurs mot slottet.

Kommer dit träffar de andra studenterna, tar kort minglar igen går tillsist in i en stooor sal och lyssnar på diversetal både från lärare studenter och rektorn. När det var klart var det dags att gå ner och ställa sig klass vis. Såklart så hade det börjat smådugga tills då men det hann försvinna innan vi sprang ut. Tro det eller ej men min klass var först ut. Hur kul var inte det ?


Dom första jag träffar på när jag kommer ut där förvirrad som jag vet inte vad är Martina Lucinda och Elin. Martina hänger två lökar runt min hals, kan vara det bästa. För er som inte vet det tycker folk att det är kul att kalla mig Linn med Lökarna! söta lucinda hade gjort ett plakat till mig, bild kommer längre ner i inlägget. Fick även ett halsband men ett C ett hjärta och ett L. Sen hittade jag min familj och fick rosor och så runt halsen. Tog lite kort och sen blev det till att åka flak, lite mer än en timme åkte vi runt och runt. Efter det mat med familjen på en grekisk restaurang. Efter det åkte jag hem till lägenheten, hann till och med sova lite. Sen kom Mikaela hem till mig och vi hann dricka lite grann innan vi drog till pitchers och sen vidare till strömpis. Hände massa kul saker på strömpis, en av dem var att Eye N'I bjöd mig på drink, det var fan coolt var det. Hann en sväng till stads parken innan jag och tjoffen blev hämtade och åkte hem till byn. Träffade även OLIVER en sväng, gud vad jag saknar han.
Dagen var alltså lyckad, mycket tack vare Mikaela.

Igår blev det mest chill och sen fotboll hos Cicci sen drog vi till ansans där martina och titti jobbar, var där rätt länge sen gick jag hem till Kajsa Dennis, var sjukt trött så gick hem typ på en gång.
Idag har släkten varit här. Fick guitar hero av syskonen, har varit så rädd för vad de ska vara för present eftersom det var torbjörns idé men han är fan smart. Av pappa fick jag en utlandsresa när det passar. Min pappa är bäst. sen fick jag lite små saker av dom andra, är mycket glad över dem med.

Nu är Lucy här, måste berätta om allt som hänt. Återkommer med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0