ben and jerrys

åt min första ben and jerrys idag, spännande! esch smaka som vanlig glass. Har ingen frys heller, så tjohej 46 kr åt helvete, orkade ju knappast äta upp ens halva den där.
Tänkte gå och sola också, men orkade inte och är lite rädd för vet inte riktigt hur de fungerar på de där stället. får ta de en annan gång.


En till sak, jag har varit på dagis i tio veckor, och varit sjuk en gång. och de va mest bara förkylning. Sen kommer jag till örebro och min kalla lägenhet och vaknar upp med snorignäsa och nu börjar jag få ont i halsen. Men de är säkert Joakim som smittat mig. de ska han få betala för imorn.

Ne, nu vill jag hitta på något att göra. kanske se på film eller plugga? haha plugga den va bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0