Drömmar

Ååh, jag hatar sånna här drömmar, som jag hade inatt. när man känner sig lite småkär och går runt och ler fast man inte har något att le åt, gör väl inget att man mår bra men haha går runt och leva på drömmar kan man väl inte?

haha förövrigt drömde jag även och Idehn och Nallis inatt, haha sen drömde jag att jag var hemma vid titti och skulle gå på toa, och tydligen var de helt vanligt med  vatten på golvet i badrummet, bara de att de hade blivit för mycket vatten, så när man skulle sätta sig på toan fick man hålla andan. Så jag fick gå runt och va kissnödig i drömmen, haha usch jag älskar att drömma !


Kommentarer
Postat av: CissiLalia

"usch jag älskar att drömma" de v akul haha haha haha

2009-03-14 @ 22:17:21
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0