Drömmen som försvann

Helgen har varit mysig. Började med att jag hämtade ut kort från sjuan på expert, Gött! så jävla roliga. lägger upp på facebook senare. Sen tog jag ett tåg vil elva till borlänge och gick en bit och möttes av lina så gick vi hem där emma stog och laga maten. sen kollade vi på filmer sen våran barndom. blandannat dansen vi gjorde i ljusnarshallen i femman ett disco från urminnes tider och skåne trippen vi gjorde, var som en dröm att se mamma på den, hon var solbränd glad och drack ett glas vin.
Sen på kvällen chillade vi met fetsaker skräckfilm och sen hundtricket. Nostalgi dag till all ära. Lördagen började tidigt, frukost och chill och sen the dark night, goooouuued va bra den var.

Sen gjorde vi oss iordning och så kom Michaela och vi spelade jag har aldrig och sen rappakalja. Kul sen när vi skulle gå till puben började det regna så vi vart rätt opepp och gick hem. jag och emma somna rätt tidigt, men var visst någon som ringde och väckte mig mitt i natten (:
Imorse vaknade jag och emma tidigt, så vi började gå mot konsum, som öppnade sent? så vi gick till OK, köpte lite frukost saker och gick hem och koka ägg och käka gröt och mackor, sen kollade vi på en film, den där nya med adam sandler, kommer inte på vad den heter just nu. sen hann va prata lite innan pappa och två till gubbar kom och hämta mig så åkte vi upp till Leksand.

När dom släckte hela hallen och laget kom ut höll jag på att börja gråta, jag vet asfjantigt. Men de är så blandade känslor att gå på hockey, och en sån viktig match som det var idag, vem skakade inte liksom? matchen gick skit, så nära flera gånger, förstår inte varför de inte smäller till. Första gången på länge leksand blir utbuad i slutet av sin egna klack. Men vem är inte nere och besviken. Ingen elitserie nästa år heller, känns lite surt faktiskt. mådde som en påse skit när vi gick därifrån och när vi åkte hem. men nu har jag träffat martina och hon har berättat massa kuligheter.
Nästa helg blir det STHLM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0