en påse skit

Mår som en påse skit, inte efter träning, den gjorde nytta. Men psykiskt ! vet ingenting längre, tror jag.
Nej, usch. ska bli skönt att komma till lägenheten och få vara ifred så mycket jag vill, men usch kommer vara så jävla mycket själv att jag kommer må dåligt över de istället.haha jag är så jävla off.

Skulle åka ner till syrran, och få veta könet! men såklart som vanligt så får jag veta allt sist och dom hade redan berättat, de blir en till flicka i familjen. Dogge och Zacke kommer bli omtyckta av Melvin när dom kommer sen!
Aa iaf, orkade inte åka hem så jag åkte runt i bilen i en halvtimme, stannade några minuter vid mammas grav, kanske första gången jag var där själv på hur länge som helst, på söndag är de 2 år sen..... 2 jävla förbannade år, jag vet inte hur jag ska klara mig utan en mamma? hur gör man de? vem ska jag prata med, vem ska förstå hur jag mår? Ingen förstår, för ingen ser när man mår dåligt! Bara mammor som gör det!

Usch, nu behöver inte läsa de här inlägget, ibland måste man få skriva av sig lite.

Imorn blir det iaf barnvakt åt melvin pojken, tänkte att vi skulle göra trolldeg och dega någonting som vi spara och måla någonannan gång. Sen när han ska somna ska vi gå runt ån, jag och melvin, får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0