(:

Det är tur att jag har min märta, haha hon får mig att skratta. var inte alls pepp på promenad, men idag kändes de inte hur låren frös till isklumpar och orken försvann, ju mer vi gick desto mer glad och desto mer ork fick jag. Vi skrattade och tjoade och tjmmade, hon är allt bra tokig min martina.


vad ska man göra när man inte känner sig lika trött som dagen innan - somnade läsandes i stort sett, tvingade mig själv att öppna ögonen och läsa sista raderna på sidan - och inte orkar gå upp utan vill sitta kvar vid datorn, även fast man inte har någon att prata med ingen som frågar vad man gör, och alla sidor på internet är så genomsökta att man kan första sidan utantill? Man lyssnar på hög musik i snygga wesc hörlurar och skiter i att tänka en sekund. kanske tänker man lite på allt roligt som väntar? Studentfest på onsdag (förhoppningsvis vetejintesäker har praktik surt att komma bakis näst sista dagen) studentskivan i sthlm 27 studentkryssning 16 maj bal 20 maj och va vare mer? JO STUDENTEN KANSKEEEE, min klänning åh min klänning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0