fredag hela månan

De är fredaghelamånan och idag slutade praoeleverna, lite tråkigt faktiskt. Nästa vecka är det min tur att sluta, ÄNNU tråkigare!
Gick till syster efter praktiken och sen fick jag jobba en stund för syster var på sjukan me lillan, hon hostar lite! Men de va inget farligt.
Imorn ska jag till Kupolen och smedjebacken, köpa köpa köpa handla handla handla. ooooh funderar på att ta med en av femhundringarna som jag har gömt uppe på rummet, ifallatt man hittar några snygga kläder, tänkte skriva byxor, men ja skulle behövas eftersom mina favoriter har gått lite sönder, trååååk!

Men sååååå kul att träffa barnen, ska ta med kameran så jag kan ta lite foton, ooooh måste skriva upp på handen att jag ska skriva ut kort på malda och gry som jag kan ta med mig imorgon, en liten suprise sådär! blir nog bra.

Neeej, nu ska jag ta och kolla klart på BEVERLY HILLS 90210 sen åker jag nog upp till bruuuuuuuushan och hälsar på Melvin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0