en kväll hemma hos kimpa

Igår åkte jag till ställdalen och hämta Borne så drog vi hem till kimpa. efter ett tag kom kimpa hem med jeje och emil, då hade redan dea kommit också. Vi spelade ett sällskapsspel och jag vann, kungen japp japp.
Sen så körde vi igång lite pcw, jag kimpa borne och pemil, trore vart lika, haha det var riktigt roligt! Men kan ju ha varit för vi spelade mot några skitkassa, hade dom vart bra hade jag blivit slaktad. När vi var mitt uppe i matchen kom även jessica, någon gång efter tolv drog jag hem. somnade vi ett kanske. Inte så najs att vakna tio i sju. Men jäklar vilken kul dröm jag hade. Tänk om de kunde hända på riktigt? Igen det vill säga..

Hoppas på innebandy idag, Dea ska med, de har hon lovat, tänker tvinga med jessica också. och bornis fritte kim jeje och pemil (:

Imorn ska jag träffa Frida baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0