konstiga drömmar

Usch, inatt drömde jag om att jag hade ont i ryggen, jag bad till och med folk om massage och om liniment! vakna såklart av att jag hade ont i ryggen, tur att jag har liniment brevid sängen.
Och igår natt drömde jag om människoslakt, en kille mer som ett monster som satt bland massa likdelar och åt och sen typ hade dom en mixer i taket där dom dumpade lik så de blev brunröd sörja och så häldes de över på de där mostret som typ njöt av att få de över sig. jaja de va skumt, jag var ju en av fångarna men jag fick gå, och när jag gick därifrån så log jag.

Idag var de lika kul som vanligt på praktiken, kan inte förstå att det bara är 3 dagar kvar. USCH HEMSKA TANKE!
kan iaf träna på onsdag, syrran tar melvin onsdag och jag torsdag! så jobbar jag på fredag istället för på torsdag.

Och ja, jag ska lägga ut mer bilder, har inte orkar ladda batteriet i kameran. har många söta bilder från Grys ettårskalas som vill visas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0