Lindesberg

Vart min första utgång i lindesberg igår, men de va inte så kul. Kul att vara med Martina och Lisa, men jag blir ju aldrig full och att vara nykter bland alla människor är så jäkla fulla blir så jobbigt, speciellt när man inte är på så bra humör.

Ska nog sluta dricka så mycket, ska fan göra upp ett schema. och då blir det ju först den 27e näre är studentskiva i Sthlm och sen typ haha studentkryssningen? ändå så dricker jag inte så mycket längre, kan ju typ bara dricka smirnöff och rosapantern, så jäkla ostek är det!!

Men vad ska jag göra när alla andra super? Funderar på att börja spela igen, varför inte liksom? Bra tidsfördriv. Sen blir det nog en och annan helg i örebro framöver, och sen blir de nog att jag pluggar på universitet istället för att plugga på distans. letar efter något större och flyttar till något mysigare, skaffar mig ett helgjobb, tihi. Vilka planer man har alltså. Satt och planera hur Dogge ska vara klädd när han är cirka 2-3 år, när jag fortfarande får bestämma litegrann. munktröjor zip eller luv, och stora kepsar och snygga jeans och sen skejtskor, tihi kommer vara så gullig lilla Dogge, blire en Noelia blir det ju såklart rosa kläder för hela slanten :D

Nu ska jag ta och chilla hela dagen låååång!

Som Robin sa "Man ska chilla, inte tänka så mycket!"


Kommentarer
Postat av: CissiLalia

vem ska ha barn?

2009-03-01 @ 17:29:27
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: CissiLalia

vem ska ha barn?

2009-03-01 @ 17:29:46
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0