mååååååååndag

skolan va najs, lite långsam va den dock.
Tog tåget vid nio och åkte med min martina stöffler marcus fritte och jeje.
De första jag gjorde när jag kom till skolan var att gå in till lärar rummet och träffa biggan och få en kraaam. Så länge sen jag träffa henne, hon var ju sjuk heeeeela förra veckan.
Gick in och satte mig i klassrummet och chilla en halvtimme eller så innan lektionen började. Samhäll var det idag, med Biggan såklart. Började med någon mega stor uppgift. Så nu har jag mega stor uppgift i naturkunskap samhäll och vet att jag kommer få en skit stor i religion imorn, så jävla tråkigt. Men inte långt kvar nu.

Ikväll blir det spaghetti och köttfärssås med puttson och sen film, kommer bli en bra kväll. Nu ska jag väl göra lite nytta? eller inte. hoho. I veckan ska jag tvätta, och har inte så mycket annat för mig. ska försöka få in en fika också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0