måndagsbarn

Tack gode gud för Martina, hon pushade mig att följa med till klacken igår och så blev det.
jag martina gabriella och micke, de var en helkul halvdag. satt i skogsbacken och drackvarm choklad och åkte massa i skogen, haha min vurpa var inte att leka med, missade helt diket som kom och for rakt ner i orörd snö. skratta så tårarna rann, gjorde en mini vurpa precis efter det också, haha sen skulle jag åka ut i skogen en annan gång sluta med att jag hamna bland djupaste snön och satt fast, innan jag kom loss hade jag fått håll haha, martina hade också fastnat fast längre in i skogen.
på kvällen gjorde jag inget, var helt slut och somnade i soffan!



idag var helt okej på praktiken, de är 4 st som praoar på dagis denna vecka, kommer 3 nya nästa vecka.

Neee, nu ska jag kolla på Beverly Hills 90210 som Jenny tipsade om att det gick på vardagar, de går två program om dagen! Älska det!
Känner på mig att det snart kommer ett sorgligt program, och muuuums, nu såg jag Dylan!


Kommentarer
Postat av: CissiLalia

såg dej typ vid sjukan idag:) när jag va ute å övningskörde.. smart av dej å vänta tills jag åkt inna du gick över vägen haha.. eller jag tror du gick över såg ut som om du ville de. ;P

2009-03-02 @ 18:15:21
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0