Onsdag

Som vanligt gick jag till praktiken idag, men när jag gått en bit på gärdet kommer det en stor traktor och grusar och envisas med att åka precis brevid mig i samma takt hur länge som helst kändes det som, sen kör den upp med skopan på trottoaren. Det var såklart Torbjörn, hade bara inte vågat kolla innan. så sista biten fick jag åka traktor, de va ju inge konstigt eftersom saga kommer till dagis i traktorn var och varannan dag.

Dagen gick fort, och imorn ska vi bada. Eller jag och Malin kommer bara att stå brevid, redo att hoppa i ifallatt.

Föresten så läste jag ut 14 år till salu igår, de var en riktigt bra bok, den blev lite tjatig ibland, men man får ta det när man läser en bra bok!
Nu ska jag kolla klart på Beverly Hills och sen gå på möte med PartyMalin och LisaFisa om innebandyn.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0