sista dagen är avklarad

Och än så länge känns de inte allt för jobbigt, blir nog värre ju fler dagar som går! Kommer såklart inte sakna bara barnen, den härliga personalen kan man ju inte glömma. känns så jobbigt att lämna ett ställe man verkligen trivs och blir bra behandlad på.
Orkade faktiskt inte jobba idag, jag trivs inte på tavelmannen, helt fel yrke för mig! men bra att man testat så man vet liksom. Syrran fick jobba, sry sis! Jag tog hand om lilla Ida istället, vi satt här hemma och lekte med babysaker och så käkade hon pytte lite morotspuré också! sen vart hon tuttig så vi gick till tavelmannen, hon blev ledsen så fort hon låg ner så med ina på ena armen och skjutandes å vagnen med den andra tog vi oss upp till tavelmannen. Men det gick bra, lilla Ida va så gullig och söt så.

har även lämnat in en gammal film rulle på expert, spännande att se vad som finns på den. Hoppas innerligt på iaf något kort på morsan. men tror de är mest från sälen när vi var där i sjuan. Bara att hoppas på att jag inte öppnat den, för de skulle vara tråkigt. då är den helförstörd nu!

Pappio är i Leksand, kollar första matchen på kvalserien, den lyckans osten. Blir att kolla på tvn, möjligtvis hemma hos kimpa, vi ska åka tillsammans till ställdalen en fram en bakom, jag ska hämta Borne! så blire en kväll med Jeje Kimpa Borne och Emil. Imorn blir de schlager, får se om de blir hos Cissi eller om de blir hemma (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0