Skolan

Morgonen bestod av Historia, Biggan är fortfarande sjuk. trååååkigt! Men vi ska börja med något nytt så vi fick se en film för att se hur de såg ut och så på den tiden, vi fick se mannen med järnmasken, eller vad den nu heter. Skönt att börja dagen efter en så kort natt med mys i soffa och film.

Nu har vi mediekommunikation, Jag mikaela linn och cissi gjorde klart uppgiften när vi skulle, så vi är klara. Gött! så nu ska jag ta tag i historian, försöka iaf. Min plugg musik spelar i lurarna - Veronica Maggio - och solen lyser ute idag också.

Blev förresten Fika på Njuta med Frida Emelie och Emelie igår, sen på kvällen gick jag hem til Putte och sov över och käka grekisk sallad. Trött idag, men efter skolan blir de fixa tid till nagelförlängning och sen stan och promenad med Dea!

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

veronica maggio = mm mm mm

2009-03-18 @ 20:22:07
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0