snowboooooooard


Alltså, jag älskar älskar älskar älskar beverly hills, haha och avsnittet som var nu. hahaha jag dör, han gjorde precis som kopian av honom gjorde! aa esch bara frida som skulle förstå! Jag älskar älskar älskar dylan, hahaha!

Och snart blir det snowboard, blir kvällsåkning med martina och stöffler och kanske camulla och tjohej de ska bli skoj!
Dagis gick bra idag, haha men satt med malin idag vid maten, en av praktikanterna som jag spelade fotboll med  i somras. haha så satt vi och prata, och så kommer jag på de, att hon går i åttan och är 15 år ? vare fyra jävla år sen jag var 15 år och gick i åttan? känns kort men ändå långt, nej usch de är ju sjukt, jag har blivit så jäkla gammal!

Nej nu ska jag kolla lite mer beverly hills 90210 och sen ta på mig klädermna och åka till klacken!

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

men kära nån om du e gammal va e inte jag då??!! haha

2009-03-03 @ 17:56:03
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0