söndagsångest

haha nej ångest, de är för mesar. Och sånna som super! Igår kollade jag bornis och tjoffy först på melodifestivalen och sen kollade vi på best of big brother 2003, haha så jävla kul. Daniel måste ju va bäst genom tiderna, eller ja 2003 iaf, finns ju några stjärnor från 2002, typ peter alex och ullrika!

Idag ska jag städa ur mina garderober och lådere, kul att jag har så många strumpor att det inte går att stänga lådan, och en liten hemlis, jag har lagt några i lådan under, jag måste ta med mig typ hälften till örebro.

Malin hade ringt mig inatt, undra va de va om för Martina hade skickat sms samtidigt, spännande! dom var säkert fulla och ville säga något om innebandyn.

Grattis på födelsedagen Putte (:

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

första å andra säsongen BB e ju bäst!! angelica i första å KITTY å ullrika i andra=)

2009-03-08 @ 11:15:09
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag skulle höra om du röjde som fan och om du skulle upp :D:D:D:D:D



klefiiiiiiis XD

PUSS

/malin

2009-03-08 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0