Vilken dag

Jobbmässa var det ja! Först blev de att åka ut till wuc och hämta evelina med mikaela. sen hitta parkering. Sen jobbmässa, det var inte så mycket att kolla på där inne, men var kul att träffa folk iaf.
Kollade runt lite och sen träffa jag filip och janne, orkade inte vänta på tjoffy och compani så drog med dom ut till ikea och käka och kolla runt lite, sen drog jag och filip till elgiganten när janne drog in på willys sen ut till jula och nu har jag blivit avsläppt vid hemmet.
Har precis skrivit en att göra lista och ska plugga på lite historia så jag kan göra två prov imorn så jag kan avskriva en sak från listan.

Nej vet ni vad, jag måste hinna köpa en bh innan fredag när jag ska åka till sthlm, och imorn har ska jag tvätta 17 - 21. Jävlar vilken tur jag hade att de fanns tvätt tid, så imorn blir de handukar sängkläder och vanliga kläder. gött att göra lite nytta, kanske ska plugga lite också?

Och jävlar vilken uppenbarelse jag fick idag, satt och tänkte på naturkunskaps uppgiften, ska jag låna böcker eller vad ska jag göra? vem ska jag plugga med för att bli taggad? och så slog det mig Cissi, Campus Cissi. Jag ska skriva om droger, och jag tycker och tror att en som går behandlings assistenslinjen borde kunna en del om de. Hoppas på det iaf. Ska prata med henne om det idag. Ibland är man bra smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0